DESPRE NOI

Firma și/ sau colaboratorii ei sunt membri ai organizațiilor profesionale din România (Camera Auditorilor Financiari din România, Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, Institutul Auditorilor Interni/ Asociația Auditorilor Interni din România, Camera Consultanților Fiscali din România) și își desfăşoară activitatea la nivel naţional, prestând servicii pentru instituţii publice, societatea civilă, mediul de afaceri şi mass-media.
Experiența și expertiza dobândite în decursul anilor le utilizăm în beneficiul clienților noștri, prin furnizarea de servicii de audit financiar, audit statutar, auditul fondurilor externe nerambursabile, audit intern, contabilitate și expertiză contabilă, inventariere patrimonială și proceduri aferente, consultanță financiar – contabilă și fiscală, consultanță privind accesarea fondurilor europene și SEE, consultanță și audit privind implementarea SCIM, management financiar-contabil în implementarea de proiecte finanțate din FESI dar și fonduri naționale.
Dintre instituțiile care au beneficiat de aceste servicii se numără Ministerul Fondurilor Europene, Ministerul Finanțelor Publice – Autoritatea de Certificare și Plată, Ministerul Mediului și Pădurilor, primării și administrații locale, societăți comerciale și organizații din domeniul privat.
Firma noastră dar și membrii echipei în mod individual dețin o bogată experiență în domeniul ofertat dar și în alte domenii conexe, așa cum reiese din tabelul sintetizator de mai jos:
Audit FinanciarFonduri EuropeneInvestigaţii Anti-Fraudă/ Consultanță în lichidareManuale de Politici Contabile/ Sistem de Control Intern Managerial
 – auditarea situațiilor financiare întocmite de firme din domeniile: transport terestru, naval şi aerian; construcție şi întreținere drumuri; producție vopseluri; producție şi livrare agent termic şi abur tehnologic; comercializare energie electrică; întreținere utilaje petroliere; televiziune şi presă scrisă; activităţi sportive;PHARE RO 2006/018 administrat de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale– realizarea de misiuni de descoperire şi combatere a fraudei şi a mitei în cadrul unor companii cu capital extern (USA şi European).– elaborarea de manuale de politici contabile conform IFRS şi OMFP pentru societăţi în domeniul transportului de energie electrică, întreținerii drumurilor, producției tipografice şi radiodifuziunii.
– centralizarea rapoartelor de audit selectate PERSEUS CODE (update)
– reconcilierea plăţilor cu evidenţa contabilă
– audit review pentru grants-urile selectate.
 –  auditarea societăţilor din domeniile: tranzacții mobiliare; întreținere drumuri (cifra de afaceri peste 10 milioane euro); producție şi livrare agent termic şi abur tehnologic (cifra de afaceri peste 10 milioane euro); comercializare energie electrică; comercializare autoturisme (cifra de afaceri peste 15 milioane euro); construcţii şi materiale de construcții (cifra de afaceri peste 5 milioane euro); producția plumbului, zincului şi cositorului (cifra de afaceri peste 6 milioane euro); intermedieri în comerțul cu combustibili, minereuri, metale şi produse chimice pentru industrie (cifra de afaceri peste 2 milioane euro); activităţi de consultanţă pentru afaceri şi management (cifra de afaceri 2,5 milioane euro);EX-POST CONTROL AUDIT NO. RO.03.14-EPC10 – oferirea de consultanță în ceea ce privește lichidarea unor societăți comerciale cu răspundere limitată. – oferirea de consultanță în elaborarea de standarde pentru implementarea sistemului de control intern managerial pentru societăţi şi unități de interes public.
PHARE 2005 administrat de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Locuinţelor
– citirea Rapoartelor Tehnice şi de Audit şi corelarea cu prevederile din contractul de Finanţare
– verificarea proceselor verbale de recepţie lucrări
– compararea bugetului proiectului cu evidenţa cheltuielilor/plăţilor şi identificarea economiilor sau depăşirilor
– verificarea facturilor şi a ordinelor de plată (în original)
– verificarea cursului de schimb valutar
– realizarea reconcilierilor bancare raportate pentru conturile de proiect
– verificarea garanţiilor pentru lucări
– reconcilierea balanţă, registru jurnal, fişa de cont, registru de mijloace fixe.
 Innovation Norway Financial Agreement  
– verificarea bugetelor, contractelor, plăţilor şi a documentelor suport/justificative pentru 3 beneficiari: Asociaţia Voluntariat pentru Ecologie, Primăria Grojdibodu, Zeapharma SRL.
 
 Oferirea de asistenţă către Moore Stephens LLP pentru auditul financiar al ANSIT  
– reconcilierea plăţilor pe diverse proiecte;
– reconcilieri şi proceduri analitice ale diverselor cheltuieli operaţionale (deplasări, cazare, rechizite, telefonie şi internet, transport internaţional etc.)
 Modernizarea infrastructurii de acces la zonele turistice cu potenţial demonstrat ale judeţului Buzău (DN 10 şi DN 1B) – Consiliul Judeţean Buzău (Fondul Social European FC)  
-conectarea unei zone rurale slab dezvoltate situate în sud – vestul judeţului la reţeaua de drumuri naţionale
-de-congestionarea traficului de pe două artere rutiere importante la intrarea în municipiu
Audit FinanciarFonduri EuropeneInvestigaţii Anti-Fraudă/ Consultanță în lichidareManuale de Politici Contabile/ Sistem de Control Intern Managerial
 – participarea la auditarea pachetului de raportare către societatea mamă întocmit conform IFRS în domeniile întreținere drumuri (cifra de afaceri peste 10 milioane euro) şi construcţii şi materiale de construcții (cifra de afaceri peste 5 milioane euro);Dezvoltarea proiectată şi performanţă în cercetarea doctorală de tip interdisciplinar – Universitatea din Bucureşti (Fondul Social European POS DRU)  
– îmbunătăţirea  participării la ciclul de studii universitare de doctorat în domeniile prioritare ale Strategiei Naţionale de Cercetare Dezvoltare
– sprijinirea unui număr de 83 doctoranzi
– îmbunătăţirea mobilităţii academice
 – participarea la întocmirea situațiilor financiare conform IFRS în domeniul administrării drumurilor (cifra de afaceri peste 150 milioane euro);EDUCATI – Excelenţa doctorală umanistă în cerectare. Aplicaţii şi teorii interdisciplinare – Universitatea din Bucureşti (Fondul Social European POS DRU)  
– Dezvoltarea unor trasee de învăţare continuă, performanţe, complexe şi flexibile, corelate cu cercetarea interdisciplinară de excelenţă şi cu motivarea atât a unei cariere universitare ulterioare, cât şi a activităţii post-doctorale de cercetare

Contact

Locatie

Ilfov, Bucuresti
Phone: +40 723 359 031
Email: anymary.grigore@gmail.com